20:05

sitter och lyssnar på twilight låten. Eyes on fire heter den och jag sitter här och sjunger aha ahhaa aaahaa aaa. Ni som vet hur den går vet.  ( Eyes on fire med Blue foundation på Spotify)

Glassen var såå behövlig. Att träffa alex var mer behövligt. Om man nu kan använda det ordet så. Sen när han tjatade om att han var sugen på kaffe påvägen ut till glassbaren så var lyckan total när jag plockade upp en termos med nybryggt kaffe och muggar ur väskan som jag fixat utan att han visste om det. Så vi satt och åt glass, drack kaffe och pratade om allt möjligt.

Nu vet jag inte vad som händer. blir kanske hem till maasing? ha det bra alla.

kyss jen ( jag har inga bilder på denna datorn.. )

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0