21:09

SItter i soffan och har precis spelat lite kort med vitt vin och lyssnar på musik. Har tryckt i mig mat och chokladmuffins för denna veckan hah. nej . men maten christian fixar är helt underbar =) Var på hotellet idag med C&D och pratat med cheferna och träffade personalen. Himla härligt gäng och skitsnyggt nybyggt hotell ! Ska dit om några dagar och provjobba vilket jag ser fram emot. Har bestämt mig för att jobba allt jag bara kan för att ha riktigt bra med pengar till New York. Stannar till Jul som det ser ut nu, men sen vet man aldrig. Kanske åker hem tidigare eller stannar ett år? Något som är säkert är att sanne du ska hit någon gång =)

Imorgon är det 20års fest för en kille som även jobbar på hotellet. Så ska bli kul att träffa nya människor och se hur utelivet går till här ;)

Kommentarer
Postat av: san

kom hem

2009-08-15 @ 20:37:31
Postat av: Micki

Jennifer hjärtat!

Hela bloggen är ju en enda stor PARODI. =)



Jag är fortfarande den gamla Micki och det är väl klart att jag tar mitt liv seriöst. Skulle aldrig låtsas vara någon jag inte är och just därför skyltar jag med hur mycket "på skämt" sverigesbastablondin.blogg.se är. =)

Kolla bara på reklamerna på sidan av bloggen!



Jag skulle aldrig riskera att kommande jobb eller liknande går till spillo pga av en larvig blogg, därför är jag som tidigare nämnt väldigt noggrann med att nå ut till läsarna att det är på skämt.



Jag "gör mig inte till bimbo", jag gör parodi av andra bimbos. Läs inlägget om att min bild i headern "INTE" är redigerad i Photoshop osv. JAG SKOJAR JU BARA!



Gå in på bloggen en gång till och se det som något roligt istället. Jag försöker inte låtsas vara någon blåst bimbo, utan skyltar som sagt med att allt är på skämt.



Sidan du kanske inte trodde jag hade var min lilla teaterapasida. ;)



Hoppas du förstår vad bloggen går ut på nu och att du kan fortsätta se mig som en bra förebild. =)



puss och kram

2009-08-16 @ 23:51:56
Postat av: Micki

Jag skulle aldrig göra narr av en person som inte "förtjänar" det. Folk får gärna göra filmer om mig. Vad ska de göra?

"Hej, nu gör jag parodi av Sverigesbastablondin.blogg.se som i sin tur gör parodi av Sveriges största fjortisbloggare".



Förstår inte hur du kan ha respekt för tjejer som Paow och Kissie som skriker hra, ftta, sly*a osv till allt och alla. Att provocera på ett sådant sätt skulle jag aldrig göra.



Och Mogis.se, den tjejen tjänar multum på sin blogg. Tycker inte du att hon ska kunna tåla att man gör parodier av hennes egna "ORDBÖCKER" osv?



Till och med Tonie (min gamla svensklärare) bad mig att uppdatera sverigesbastablondin.blogg.se så jag lovar att det inte kommer förstöra för min framtid.



Du får lägga dig i hur mycket du vill. Vet att du bara vill väl och det är bara snällt och gulligt. =)



Jag svarar dig igen för jag vill en en gång försöka få dig att tänka lite annorlunda. =)



puss&kram

2009-08-17 @ 00:14:07
Postat av: Micki

Tack! :)



Ja, jag förstår verkligen! Det var därför jag ville förklara mig. Jag skulle ALDRIG låtsas vara någon blåst bimbo. Därför (jag vet att jag tjatar) är jag och kommer jag vara VÄLDIGT noga med att hela tiden upprepa hur mycket ironi allting går ut på.



Och mitt citat "Jag vet att ni ÄLSKAR att ÄLSKA mig" är också bara på skämt. En parodi av Kissies "Jag vet att ni hatar att älska mig".



Inlägget "JAG ÄR REDAN KÄND" är naturligtvis bara på skoj. Och jag tror faktiskt att personen bakom www.skvallerexpresen.blogg.se förstår att jag är ironisk också.



Tycker om att du säger vad du tycker och tänker sådär rätt ut! :)



puss och kram fining och du, kan du inte lägga upp lite fler modellbilder på dig på din blogg? JAG VILL SE!



Om personen bakom www.bloggexpresen.blogg.se inte var ironisk med det inlägget om mig måste hon/han vara extremt korkad!

2009-08-17 @ 00:44:14
Postat av: M igen

oj, den där sista meningen skulle inte komma med.. :P

2009-08-17 @ 00:48:17

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0