Även jag kan bli arg

jag äcklas så sjukt mycket av er tjejer som framstår er själva som världens största bimbos. Ni är så dåliga förebilder och jag kan INTE FÖRSTÅ hur ni har mage att dela med er av den ytlighet och äckliga äckliga !!! sida ni berättar för världen att ni är. Kom inte och säg att det är en image för att få läsare. BULLSHIT gör man en sån grej som att förstöra sig själv för bloggvärlden så är man lika dum i huvudet som ni framstår er att vara. Grattis grattis. Hoppas ni tjänar lite extra till era äckliga prylar som ni tror ni blir någonting av. Jag är så besviken och hjärtat gör riktigt ont för det finns så många unga tjejer som ser upp till er och blir likadana vilket är ÄCKLIGT ! jag sitter med hög puls och mår illa just nu av allt pillade i hår in era videobloggar, hur ni provicerar ELLER HUR DET NU STAVAS med att vi älskar er. Eller att ni älskar att vi hatar er för att ni får fler läsare. VARFÖR VILL NI BLI HATADE FÖR!!   Fina fina vackra svenska tjejer varför göra er själva så fruktansvärda istället för att visa att ni är smarta, vackra med ett fint inre?

fy fan säger jag bara, båtten är nådd sedan länge men ändå sitter ni stolta.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0