Helt underbar kväll/natt

Just nu sitter jag i min säng med dämpad belysning och lyssnar på Fields of Gold med Eva Cassidy =)

Gårkvällen var en av sommarens absolut bästa nätter. Oväntat men fullkomligt perfekt. ( som mina föräldrar säger- kan du aldrig ha tråkigt? haha du har ju verkligen roligt VARJE gång också =D  ) ja...Vi satt i gabbes trädgård vid kollonistugorna i söndrum. Det var "Ljuskväll"? vilket innebar att man skulle sätta ut massa ljus i trädgårdarna, så trädgårdarna var prydda med maschaller ( vet inte hur det stavas..) ljusslingor och tända ljus överallt. Vi hade likadant så vi satt 5 tjejer under ett  partytält med ljus i taket och omringade av tända ljus. Precis jämte trädgården så fanns scenen där det spelades livemusik och folk, unga som gamla var där och spelade på chokladhjul och köpte lotter. Det var säkert flera hundra människor runt om oss eftersom vi hade första parkett i trädgården jämte tillställningen. Sen kom mina 8 killkompisar och gjorde oss sällskap med öl och massor med sånger. haha ja gud vad vi dansade och över röstade allt vi bara kunde. Så det var världens mysigaste stämning med allt ljus, det glada människorna, dansgolvet och visorna. Samtidigt som det var sjukt galet. haha. När timmarna rullade iväg efter 12 så åkte vi och badade i havet och jag följde med mina blivande sambos Daniel & Christian hem till Christian. Där lagade han en helt underbar måltid som vi gottade i oss runt 4 på natten? samtidigt som vi lyssnade på när Christian spelade guitarr och piano. Tänk att jag träffat så fina människor som jag ska få bo ihop med. Första övernattningen för oss 3 så somnade gott runt 6 på morgonen

Idag har det tyvärr inte varit lika roligt för min mobil försvann igår. Förmodligen jag som klantat till det som vanligt för var den är vet jag inte. Ingen har den så den ligger väl i någon buske vilket är katastrof nu när jag åker iväg och alla nummer till allting är lika med väck. Så om jag inte svarar på era sms eller liknande så vet ni att jag kan helt enkelt inte och hur jag ska klara mig utan min mobil vet jag veeeeeerkligen inte.

huuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuh =(

Det är lite stressigt om dagarna nu för det är så himla mkt som ska fixas innan onsdag då jag beger mig till ett annat land. Så imorgon börjar vuxenlivet på allvar då jag ska fixa med bankomatkort, fonder och hela köret. Sen är det bara att börja packa =)

Kommentarer
Postat av: Gaaabs

VÄRLDSBÄST, tack för att du kom och hoppas du hittar din mobil hjärtat!

2009-08-10 @ 15:10:31
URL: http://gabriellea.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0