Hemmeeeee 26 augusti

Sitter i mitt vardagsrum Hemma i Hstad med nattlinnet fortfarande på och mackorna&kaffet i magen. Lyssnar på I Gotta feeling med Black Eyed peas vilke gör att det bubblar i hela mig och att det kan vara så skönt att vara hemma. Jag gjorde rätt. Gårdagen bestod av 8 timmar tåg från Bergen till Oslo, Sen tog jag bussen till Göteborg ca 4 timmar och i gbg hoppade jag av bussen och tog tåget 1,5 timma till Halmstad. Var hemma runt halv 10 istället för runt midnatt vilket var skönt och när jag precis kommer innanför dörren och packar in mina väskor så kommer Alex brummandes förbi och kidnappar mig en stund  =)  japp! =)

Kunde inte sova inatt vilket gör att jag inte sovit många timmar de senaste dygnen  så mina ögon är små tjocka och fula men haha skiiiiiiit sammaaaaaaaaaa. Sanne skulle åka till skolan och lämna tillbaka lite böcker mm så jag borde ta och packa upp hela mitt liv som jag tryckt ner i väskor som står i gästrummet. puuh det är mkt ! Sen ska jag gå en runda med charlie och sen åker jag och sanne på äventyr !

imorgon kör vi hååååååååååååårt =D jag tycker det är världens bästa ide att ni hyrde stället och fyller det med 500 pers !


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0