Imorgon kl 9 åker jag.

Jag vet inte vad jag ska skriva. Just nu är det bara tårar åt allting. ser jag på min tavla så kan jag börja gråta för att jag kommer sakna allt här. haha så sjukt patetiskt. Har precis sagt hejdå till mina finaste vänner. Sanne Alex & sebbe var här. Jag vet att jag kommer ha så galet roligt i Norge och jag ångrar mig inte det minsta att jag ska åka men att behöva säga hejdå och lämna det som gör att man kan leva lyckligt gör riktigt ont. Tycker det är synd att jag inte kunde säga hejdå till er, Maria & Sofia men jag vet att vi kommer att hålla kontakten ändå ! =( .Jag tror jag bara behöver komma iväg för sen börjar resan på mitt nya galna och underbara liv.

Sanne jag älskar dig. Kolla i din brevlåda imorgon eller på torsdag för där kommer det att ligga någonting som inte får regna sönder.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0