Lördag 8 Augusti

åh jag vet verkligen inte vad jag ska skriva eller börja någonstans.

Det händer så himla mkt om dagarna så hinner inte sitta här och dela med mig som innan, men jag har det sjukt bra med sköna utekvällar, mysiga filmnätter, stranden,och lite extra jobb. Så spenderar alltså min tid med Sanne och alla vänner.
Idag blev det jobb i 3 timmar sen var det grötvik med ante ivan och sanne, helt underbart med det fina vädret och igår såg jag ut som en bränd kräfta i ansiktet. Och det var inte bara där jag var sönder bränd utan även i näsan då jag varit på Sjukhuset och bränt inne i näsan för att förhindra mitt näsblod. yey..

Resterande dagar kommer hela min garderob att tvättas och packas ner i väskor. Datan, högtalarna och allt jag kan få med mig ska jag även försöka få ner i ett x antal väskor. föööööööör


På Onsdag flyttar jag till Norge. lite plötsligt men precis som det ska vara.
Träffade 2 killar som var bekanta med min syster & hennes pojkvän Kristian i torsdags. Daniel & Christian heter dom och är några år äldre än mig. När vi pratade på förfesten så visade sig de att de jobbat 1 år på de stället jag velat få jobb på. De skulle flytta tillbaka nu i veckan och börja jobba igen. Så jag följer med och flyttar in tillsammans med dom i en lägenhet och får förhoppningsvis jobb där jag med.  Ska bli så hiiimla kul att bo vi 3 och leva livet i Norge.
Hur länge jag stannar är oklart...

KOMMER SAKNA AAALLLLLLAAAAAAAAAAA

SANNE =(


Prat om Minigolf på punch ikväll men blir det sista lördagen för mig i halmstad nu på ett tag så är jag sugen på lite mer fart =) Hör gärna av er.

Kyss


Kommentarer
Postat av: Malin

oslo det är sjukt nice :) vart ska du jobba?

2009-08-08 @ 22:57:43
URL: http://maalinbengtsson.blogg.se/
Postat av: maria

Jag vill inte att du flyttar!! :(

2009-08-09 @ 11:56:37
URL: http://maariiaerixon.blogg.se/
Postat av: Sofia

Dumbom som flyttar från oss :(

2009-08-10 @ 10:43:20
URL: http://sofiaskaune.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0