Måndag 31 Augusti

oj...
HOPPSAN
NU
passar det att skriva lite va?
mmh

vad ska jag skriva om då?

...


ehmm.

yes.

♦Jag har fått jobb. Jag är numera servetris vilket jag trivs jättebra med och känner mig jätteduktig- då är det kul att jobba.
♦ Jag vaknar med sanne och somnar med sanne vilket är det bästa som finns i denna värld.

♦ Jag har just nu fuckat upp datorn så att den hoppar ned 2 steg istället för ett.. ni ser? så kommer väl sitta här 5 minuter letandes efter knappen som gör att det blir okej igen
♦Tydligen hittade jag den nu?

♦Tydligen INTE?

nej..

Okej, sååå jag jobbar lite extra vilket är skönt bra och behövligt. Jag har haft sjukt roliga festkvällar och fortsatt på de sommarlovet som ni flesta bara kan leva på helgerna nu. Synd. Jag har varit nära på att bli påkörd rätt in i sidan av bildörren där jag körde men som tur var åkte den andres bil över trotaren och stannade några dm ifrån mig istället för några meter in i mig. Annars hade det inte blivit många inlägg mer från min sida här inte! HEHE...

Igår var jag en stund hos maria, sen kom sanne och så kollade vi 2 filmer i min källare där projectorn äntligen har kommit upp ! Vi hade sjukt roligt som vanligt och skrattade ca 45 minuter åt barnens ansiktsuttryck på blöjpaketen nere på ica samtidigt som vi gjorde läten som vi tyckte passade deras miner. sen blev det då filmerna och sen kröp vi båda ner i min säng och pratade och somnade.

Vaknade idag av att Alex smsar mig vid 9-10 för att se om jag är vaken och att han skulle komma hem till mig så vi steg upp och åt frukost och väntade på alex som drygade som fan. Men sen när han äntligen kom så åkte vi till videomix, hyrde en film köpte godis och bosatte oss i källaren again.

Nu har mina fina vänner åkt hem och jag vet inte vad jag göra ikväll.

OJOJOJ. Nu finns det en film med för det mesta gamla bilder och utan tvekan gammal låt. Inte så snygg om jag får säga det själv men tanken är väl att kolla och minnas. Så nu gör jag det.

Puss





Kommentarer
Postat av: San

VAD FINT!

löv jo

2009-08-31 @ 19:04:09
Postat av: fridisen

jennifer. att se den filmen blir man ju helt galen. Saknar allt galet med klassen, alla fester och andar galna grejer. Kom över snart, aldrig fel att festa med dig gullet. Och här finns det fester du kommer ÄLSKA. Take care. Tänker på dig! PUSS

2009-09-01 @ 01:50:57
URL: http://altemyr.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0