Jag kommer hem

Jag har inte skrivit på ett bra tag men har inte haft någon lust.

Varför jag skriver nu är för att jag har bokat tågbiljett hem ifrån Norge. Och jag har sån beslutsångest och ger mig själv magsår när jag håller på såhär. varför ska jag åka hem då? ja... det vet jag knappt själv men ÄÄEE DET HÄR ÄR JOBBIGT.

jag har saknat sanne & alex där hemma så att det har gjort ont. Varje gång jag har haft tråkigt så har jag mått dåligt över att inte kunna träffa dom som betyder mest för mig. När jag haft otrooligt kul så har jag bara tyckt det varit otroligt synd att dom inte får uppleva det med mig. jag har tänkt jättemycket på det jag så gärna ville komma bort ifrån där hemma och jag uppskattar det så mkt mer nu när man är borta. jag har bara jobbat 2 dagar när jag varit här för cheferna är nu bortresta och det ska tydligen bli mkt jobb nu i höst vilket jag såg fram emot men vill inte sitta här och inte ha mina vänner, mitt liv som jag har där hemma. Killarna är jättesnälla mot mig och jag skyller ingenting på dom. Jag och daniel har varit & fikat, gått på stan och hittat på lika olika saker men jag vill kunna sätta mig i bilen mitt i natten och kunna åka hem till alex och spela kort eller skratta så att jag gråter i sannes knä. Så jag bestämde mig för att åka hem. Jag kan säkert hitta något jobb där hemma och jobba i höst men ändå kunna träffa dom och ha de livet jag älskar. ( självklart vill jag träffa dig Maria, Ebba, Gabbe o er alla! )

Det jobbiga är att vi var ute i Lördags. och det var helt sjukt roligt. Vi var ca 10 svenskar och en norsk hos Tobbe i deras 4:a i stan. Vi dansade, sjöng och hade så sjuukt kul.Sen var det utgång på stället Metro där vi dansade flera timmar!  Kom jättebra överrens men Emma & Sandra 21 år från Sverige som bott här i 1 år för de trivits så bra. De sa att de skulle få mig att trivias som hemma, ta ut mig på fika festa med mig och ge mig de livet jag saknar hemma. Vilket kändes jättebra och att allting skulle lösa sig.

Men nu är tågbiljetten imorgon 07:58 bokad och betalt så idag måste jag packa igen. Det känns som att jag gör lite av ett misstag men åker jag inte så vill jag inte fortsätta vela så lika bra och åka hem och starta något nytt igen. Känns som att jag lämnar något bra men fortsätter ja såhär så blir jag tokig.

Så snart kommer jag hem efter härliga veckor i Norge =)

Om jag gör rätt eller inte återstår att se....

Kommentarer
Postat av: San

det är bra <3

2009-08-24 @ 22:50:49
URL: http://sanfemling.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0