Vänner

Tjeeena

Allt är bra här, varit fint väder idag och just nu är det sjukt fin solnedgång över hamnen man ser ut över.
Just nu är jag ensam hemma. Daniel fick rycka in på jobbet 6-10 vilket inte är helt fel då man får 100% ob när de ringer in en, om jag inte blandar ihop nu... Christian är inne istan och jag sitter och lyssnar på någon remix med låten Birthday sex. sjukt bra.
Att vara ensam ikväll har inneburit musik, stor chokladmuffins och städa lite i köket. Somnade en stund i soffan men nu sitter jag här för att skriva av mig lite.
Var istan idag med killarna och köpte ett par bekväma svarta skor att jobba i då jag börjar jobba imorgon. Ser riktigt mycket fram emot det då jag är jätte på hugget att jobba som en galning. Jag vill inprincip bara sova och äta och jobba här. Komma hem och dra på en solsemester efter jul. perfekt =)

Ni som tror att jag glömt er så har jag verkligen inte gjort det. Jag trivs här och man lär sig anpassa sig men jag tänker på er hela tiden. Att få mailet av sanne igår var som att känna att du var precis i mitt rum och satt på sängen och pratade med mig. Helt underbart och behövligt. Jag saknar att väcka dig. Jag saknar att somna jämte dig. Jag saknar att vi ringer till varandar och säger : jag ahr tråkigt, - okej, jag kommer om 3 minuter. jag saknar att ligga i min soffa och peka på väggen och skratta tills vi gråter och göra ljud till konstiga bilder. Det har inte varit många tillfällen då vi varit ifrån varandra mer än 1 vecka på de 15? åren vi varit bästa kompisar och nu ska vi vara det i 5 månader??? !!!!
jag menar inte att jag ångrar att jag åkt för det gör jag verkligen inte. Jag trivs jättebra och nu börjar livet här på riktigt vilket abra blir bättre och bättre. Men jag vill ändå skriva till dig sanne och er andra så att ni vet att jag tänker på er och hur mycket du betyder i mitt liv san. Jag vet att vi kommer vara lika bra vänner när jag kommer hem om inte ännu närmare =)

Sen pratade jag med min älskade älskade vän alex idag. Det får mig med att inse vad det är för underbar människa som är allt för långt ifrån mig. Hur mycket han betyder för mig och hur varm jag blir av att prata med dig. Du har fått mig att skratta rätt ut idag och gett mig massa krafter. Jag saknar att äta bullar och åka på spontana turer med dig. jag saknar att ligga och mysa i din famn och känna att du tycker om mig lika mycket som jag tycker om dig.

Nu ska jag jobba gärnet, leva livet med de underbara killarna som tar hand om mig här och gör livet roligt så hörs vi !!

Kommentarer
Postat av: maria

Ohh, va kul att du skrev gumman! Har du det bra där uppe, är lite orolig för dig. Säg till om du behöver något, vad som helst! Saknar dig vännen min <3

2009-08-21 @ 19:54:09
URL: http://maariiaerixon.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0