13.41

hej igen.

Vet ni vad. Jag är instängd i mitt egna rum. på ett ungefär. En man har kommit för att fixa en elgrej som sitter precis utanför mitt rum.. jag gick in och satte mig här med min hund och nu visar det sig att han har blockerat min dörr med stegar, verktygslådor och hela alltet. Jag fick näsblod precis. Var ju och brände i nästan för ca ett halvår sedan för att jag hade seriösa problem med näsblodet. Nu har jag inte haft det på månader men så blir man förskyld.... Back till ruta ett? Iallfall så var det ju tänkt att jag skulle kunna storma ut ur rummet för att komma åt pappersrullen ( om nu ens en ny full rulle skulle kunna räcka för att få det sluta... ) men så står mannen där med sitt paket mitt i ansiktet på mig när jag öppnar dörren. nämen heej trevligt att råkas hehe. Men i made it. Lite "inte nudda golv" dans förbi och jag sitter nu med halva pappersrullen uppstoppad i näsan. He should see me now. haha.

Det var tänkt att jag skulle gå en runda med hunden och sedan duscha men eftersom han har planerat att vara här ett bra tag så får väl jag känna på hur det känns att inte kunna röra sig ut och in ur rummet som man vill.

Nu ska vi se vad han tycker om min musiksmak. hehe.

Kommentarer
Postat av: Hanna

Det går ju inte att vakna till lugn musik? MY ASS.

Tack! =)

2009-12-07 @ 15:30:25
URL: http://hannathidholm.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0