26 december

Det har hänt mkt i min lilla vardag den senaste veckan. Det har varit helt galen personalfest på Wild West med badtunna, gratis dricka så jag har livit en riktig bra bartender och gjort mig en egen jennifers specialare haha. Den kvällen var iallfall riiiiktig lyckad ( bilder kommer senare )
Det har varit Julafton som var så himla bra med min underbara släkt hos oss! Jag fick riktigt bra grejer och det blev mycket skratt under hela dagen/kvällen. Jag var i Göteborg igår och träffade andra delen av släkten sen när jag martina och kristian kom hem igår vid 8 så kom både mina vänner och deras så blev det lite fest här hemma sen Roberts. Älskade vänner ni är bäst.

Jag hinner inte lägga upp alla bilder nu för ska träffa sanne och så ska vi bosätta oss i en lägenhet med massa filmer och mat. Det ska bli mysigt och jag älskar den tjejen så himla mycket.

Ha en bra kväll och god fortsättning !

Kommentarer
Postat av: Natalie - It's all about attitude

vilken skitsnygg blogg du har :D

TA HAND OM DIG!

2009-12-27 @ 02:31:05
URL: http://nataliedahlberg.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0