Bilder



Jag och Sanne från Lördags ! :)



igår



från igår
Alex målar översta diamntformade grejen ( en lek som tex 5 irad)
 Sen ska han föklara hur det går till genom att måla den lilla under. kommer på att den blev för liten..
Och sista orkar man ju verkligen inte göra.
haha åh vad jag skrattade..



JUST NU. Jag läste att man skulle blanda 1 dl matolja, 1 äggula & en halv avokado och låta det verka i håret i 20 minuter. Det ska vara jättebra för håret och för mitt slitna sjunker jag nu hur lågt som helst märker jag i detta läget. Så just nu sitter jag med den äckligaste mest spykramkallande gejjan jag någonsin varit med om i håret ! ..tänk va roligt om det bara var någonting som personen hittade på..


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0