Framme i stockhoolmoo

hej=)

Jag befinner mig nu isthlm på Kungsholmen. Sitter i Martinas & Kristians lägenhet som har blivit suuuperfin! Var här sist när de precis flyttade in och då var det ju bara början.. nu är det ett riktigt hem med nya fina möbler och allt. Skulle själv vilja bo här...
Martina har precis gett sig iväg på volleybollträning och Kristian jobbar. Själv tänkte jag gå iväg till Maxi som inte ligger så långt härifrån och köpa mig en stor godispåse att gotta mig med i soffan :)

Här är jättemysigt ! Det är jättemycket snö och adventsljusstakar ialla fönster runt omkring. Flygresan gick också bra, hatar egentligen att flyga men nu kändes det som att jag mer skulle ta bussen någonstans haha. Sen tog jag flygbussen från arlanda till centralen där martina mötte upp mig.

Den här veckan kommer bli perfekt! Ser emot varje dag och just nu njuter jag för fullt :)

ha det bra där hemma och var ni andra nu bor !
nu kilar jag ut i snön sen ska jag ringa min pojkvän.

PUSS

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0