Gitarrspel

Min pojkvän sitter varje dag och spelar lite gitarr. Mitt tålamod är lika med sämst. Hade det inte varit för att jag har ganska lätt att lära mig så hade jag aldrig satt mig med gitarren. Men det gjorde jag igår och alex visade mig några ackord till en låt. Sen satt vi med varsin gitarr och försökte få det att låta någolunda bra från min sida. Just nu sitter jag iallfall och spelar lite på min gitarr här hemma. Jag och pappa har letat upp gamla gitarr häften och böcker från förr som jag nu ska ge mig ann. Jag fick en svinsnygg elgitarr när jag var 10 och gick några terminer men tröttnade för fick spela så tråkiga låtar och sålde min vackra ägodel. Men nu är jag tillbaka och ska bli grym så kan jag och alex sitta på stranden i sommar och spela och sjunga :) niiiiiice.

Igår var det fest hos ebba. Alltid lika kul ! Skönt att träffa min underbara vän igen efter hennes tripp till hemsedal. Tyvärr åker hon snart igen :( Sov hos alex och och nu är han påväg hit.

PUSS



Jag har köpt nya klänningar och nyårsklänningen är fixad ! :D

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0