Götebuuurg

Just nu får jag inte gbg ur huvudet. Ska man packa sina grejer och helt plötsligt ha en annan stad som hemstad?
Jag har viljan och jag vet att det är mkt möjligt att jag befinner mig där om bara ett litet tag.
Ska man lämna pojkvännen och bästa vännerna och ge sig iväg helt själv? Jag trivs med de bäst jag har här. Är det kanske min tur att få starta livet jag alltid sagt jag ska ha, själv och nu?. Är göteborg en bra plats att börja den drömmen i?
Jag har det sociala och jag vet att ett nytt liv där kommer inte ta lång tid för mig att bygga upp.
Jag kommer sakna min pojkvän och min bästa vän. är det värt att åka nu? Ska jag vänta ett halvår för att kunna ta med mig de jag älskar upp dit? Vi pratar 1,5 timma bil... det går att fixa? Vi kommer att fixa det.
jag vill flytta till gbg.
Jag vill inte lämna er.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0