haha attans. typiskt systrar

Min syster känner mig väldigt bra, tyvärr för bra när det gäller kläder. Innan martina flyttade hemifrån så var jag alltid först med att rota i hennes garderober efter kläder att ha på mig och provade alltid något plagg av henne som jag inte absolut inte fick göra men som jag såå mkt önskade att jag ägde. Jag hoppades alltid att det inte skulle märkas att jag smygprovat hennes byrå men när hon kom hem hörde man alltid ett JENNIIIIFEEEEEEER!!. whopsii. heh.

Idag när vi kom hem till lägenheten hamnade vi direkt med våra kläder, jag slet upp mina resväskor och visade upp de senaste jag köpt och hon plockade fram sina nya kläder, sen ååååhh:ade vi i flera minuter. Sen säger hon självklart : "Jennifer något som du måste lova mig nu är att du inte får rota igenom mina garberober här uppe haha. " "men..." "haha ! jag visste det, erkän att du redan planerat hur du är ensam och öppnar mina garderobsdörrar och tänker, hmm vad ska jag börja" " haahaa.. mh jag kanske skulle vilja prova något..." " jag visste det, men lova att inte göra det okej...;) " " promise". Så nu är det kört, provar jag ett plagg kommer mitt namn absolut att höras igen. haha men det ska bli roligt att se vad vi kan låna och ha på oss på fredag då vi ska ut !! yää :)

puss

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0