Hej Stockholm.

Igår var det en dag med först sanne, sen sanne&alex och sedan bara alex. Det var en bra dag. vi åkte bland annat och hämtade mina båda skinnjackor som hamnat på andra ställen. Träffade Adam som var med i danmark på sensation och när jag träffade han så gav han mig en väldigt fin hälsning : jag ska hälsa från Ebba att hon älskar dig jättemkt. Då blev jag glad, riktigt glad för jag saknar min ebba som är i Hemsedal. EBBBAA!

Just nu sitter jag och lyssnar höööögt på en ny spellista som är gryyym, bara massa house electro och jadetsomärbra.

Kvällen igår med alex var lika mysig som vanligt, vi träffar varandra varje dag och har inte varit ifrån varandra mer än 2-3dagar då jag var i danmark. hahaha cryyyy,. Men jag kommer sakna honom, och sanne =)

NU sätter jag mig på ett flyg om 2 timmar och måste packa ner skorna, duscha, gå ut med hunden och laga mat. Pratade precis med syster och det är ca 10cm snö i Sthlm !!

Hatar att flyga !


pyss


Kommentarer
Postat av: ebbaaa

hihi viisst är jag romantisk?! :D kommer hem snart förresten, den 28 antagligen o stannar till den 3e.. är ensam hemma meee :D pusssssss<333

2009-12-15 @ 17:27:01

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0