Måndag 21 December. hemma från sthlm Bilder

Hejhej !

Jag är hemma i Halmstad igen. Skönt att träffa pojkvännen igen och ska även träffa sanne idag !

Min lilla resa har varit jäääättebra ! Det har snöat varje dag, är säkert minst 30cm där uppe nu. Jag har gått på stan i 3 dagar och i fredags blev det förfest sen utgång. Var inne på Collage vilket var ett helt okej ställe, men sen gick jag Martina & Kristian in i vip rummet där det var betydligt roligare ! Så det blev helt klart en lyckad utgång för oss alla 3. Träffade Tzatsiki Samuel som var miiiiiini liten verkligen och även kenza. Trillade även ute på isen och har nu ont i höften men meeeeen. =D

Kom hem igår kväll och åt god mat med familjen sen kom en saknad alex och hämtade mig så har vi sovit hos honom inatt. NU ska jag duscha, äta lite sen blir det stan med san! Här har ni lite bilder från Stockhooolm!



Stadshuset, Kristian & mattias tog examen på KTH





Eftermingel i gyllenerummet, täckt av guld ! :)





Martina, Mattias. Kristian och johanna
( de drev med mormorn & farmorn och bytte partner haha)




Kenza och Jag !


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0