Måndag 28 december

jag känner mig uppdaterad.

Från att ha levt ett liv borta ifrån datorn nu de senaste dagarna så har jag nu läst igenom inlägg efter inlägg hos de vanliga bloggarna. Jag har blivit uppdaterad om att just det, det finns en smalideal, alla känner sig tjocka efter julen och alla letar desperat efter en nyårsklänning. totalt meningslös egentligen. Back in track och det känns som ett dåligt spår. Känns som att jag fördrivit min senaste timma på något dåligt. " jag har ätit för mkt julmat böööhöhöööööö" blablabla. Det är jul? Fy vad tråkigt liv vissa måste ha då. Och det är precis det jag nu suttit och läst om... synd. Att bädda min säng hade varit betydligt vettigare.
Jag är däremot sporrad att hitta en fin nyårsklänning, men det var jag tillräckligt mkt innan jag började att läsa om olika klänningar på varje blogg. Så därför ska jag ta mig in till stan i eftermiddag och försöka spräcka lite presentkort och stilla mitt nyårsbehov. Ikväll har familjen Klingvall vs familjen Holmström bokat platser till Avatar bion. 10 platser kommer vi fylla och jag ser fram emot filmen och sällskapet! =) natten inatt har jag spenderat med alex som vanligt och om det inte händer något utöver det vanliga som naturkatastrof eller krig så är jag ganska så säker på att vi kommer sova ihop inatt också :) ♥

Nu ska jag hoppa in i duschen och ringa sanne sen blir det stan !

PUSS






Kommentarer
Postat av: san

seg

2009-12-29 @ 11:07:54

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0