Måndag 7 dec

Godmorgon. Vaknade precis av att mobilen ringde vilket nog var tur för annars vet jag inte hur länge jag skulle kunnat sova. Jag vill verkligen inte kliva ur sängen. det första jag gjorde nu var att starta datorn och sätta på hög musik. Finns det någon som jag? Som gillar hög dunkmuik det första när man vaknar? Jag får väl tvinga med gå ur täcket och äta lite frukost nu.

Förlåt för dålig uppdatering men känner inte för att skriva. Jag har jobbat på wild west som servitris ( alla frågar om jag dansar, nej det gör jag inte ) men åh vad jag älskar jobbet ! Helt underbara människor och riktigt roligt, inte varje jobb man går omkring timmar med skratt och leende på läpparna med glada människor. I lördags efter jobbet vid 10 kom sanne och ines och hämtade mig så åkte vi till Roberts och tog en dricka och hade allmänt trevligt. Jag var ( är ) jätteförskyld men kvällen blev lyckad ändå, och kul att träffa "gamla" vänner, känns som att det bara är jag och sanne kvar i hstad men såvare ju inte ! haha. Somnade sen i min pojkväns varma famn.

Lady gaga & Beyonce. Så jävla bra.

tjarå


Kommentarer
Postat av: Hanna

Jag sätter alltid på dunkmusik i lurarna på väg till bussen kl. halv 8 på morgonen. Du är INTE ensam :)

2009-12-07 @ 14:41:21
URL: http://hannathidholm.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0