onsdag 9 december

Igår kväll var jag med alex som vanligt. Vi åt tacos (vrååålhungriga) och låg och skrattade för det mesta. Helt underbart att ha en pojkvän som utan tvekan även är min bästa vän. Natten var lite jobbig iallafall. Bestod mest. - Sover du? Nej gör du?...... Sover du nu? nej... haha. Sen helt plötsligt ligger alex och nästan stönskriker och då visste jag inte om han drömde mardröm eller om jag verkligen inte skulle väcka honom. Sen kröp han tätt intill mig och berättade sin läskiga mardröm haha. freeeeekayy. Sen imorse låg vi mest och pratade när vi insåg att det var 50 min till uppstigning.

När jag kom hem i morse sov jag till 13 och har nu varit ute med hunden, lagat mat, och fått besök av alex igen.
Ikväll blir det en kväll med mina kusiner (alex&bea) min familj vs familjen erixon. Ska bli roligt !

Ha en underbar dag !

(ska försöka lägga in bilder på min andra datorn som är totalt förstörd nu, därför det inte kommit upp så mkt bilder för hela den datorn laggar sönder.)

PUSS

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0