Stockholm torsdag

Hej !

Igår var vi i Stadshuset. Det är inte många som får vara där under sin livstid och det känns skithäftigt att fått vara där våra kungligheter brukar hålla hus haha. När vi kom var alla otroligt fina, det märktes att det var högtid och det var vackra balklännigar och allt var väldigt stiligt. Vi slog oss ned till en orkester som spelade sen började kvällen med tal och musik, Sen var det dags för diplom till de som tog examen på KTH ( martinas pojkvän Kristian och hans tvillingbror Mattias Holmström, som vi var där för) De fick sina namn uppropade och fick gå fram för att få sitt diplom och ställa sig i trappan för att fotograferas. När hela sermonin var klar var det dags för mingel, drinkar och lite mat i det Gyllenerummet. Det är ett rum som är täckt av guld och det är verkligen en stor grej att få träda in i det rummet. Så vi drack lite gott och minglade runt tills det var dags för taxin igen. Kvällen fortsatte sen med middag, vin och med ett helt underbart sällskap!

Idag har jag varit på stan för att fixa lite julklappar, får göra det imorgon med för det var inte så mkt jag fick hem med mig idag som jag hoppats på. Sen efter jag och martina gått på stan imorgon blir det förfest med martina, kristian, mattias, johanna, mm hos någon Halmstad kille johan? haha jag tror det blir jättebra iallfall sen åker vi vidare till stan.

jag saknar min pojkvän, vill bara pussa på dig, krama om dig och träffa dig alex =) Tänker på dig hela tiden!
Sanne jag saknar dig också, måste berätta om hur jag lyckades glömma sätta på mig bh till balen haha och allt!!

ha det bra :D
puss

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0