tisdag 1 december. FÖRSTA DECEMBER? :o

Godmorgon =)

jag hoppar omkring i mitt rum med stor t-shirt och inne tofflorna, nyvaken men pigg som en lärka. Idag ska jag ha en hel dag med maria, jag måste bara fixa min frukost först. Vet inte riktigt om jag ska lägga i äggen innan vattnet börjat koka eller vänta tills det börjat koka. ägg + kaviar på macka är bäst, men aldrig jag som tillagat det.

aja jag är på toppen humör och idag ska det shoppas på vila. Fick presentkort efter modevisningen så jag ska inte annat är njuta bland plaggen idag.

Imorgon onsdag- fredag ska jag och alex åka upp till Gbg och bo i en 3a ensamma, bara vi. åh vad jag längtar, vi ska ha världens mysigaste dagar =)

pusss


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0