Vad gör ni just nu?

Skulle till stan med sanne men blev inte så.

jag önskar att jag hade en egen studio här och kunde spela in musik just nu.
Jag önskar att jag hade massor med pärlor och band för att sitta ner och pyssla just nu.
Jag önskar att jag kunde sitta här och spela gitarr just nu.
Jag önskar att jag stog framför kameran för en stor modefotografering just nu.
Jag önskar att jag gick hand i hand med min pojkvän på liseberg just nu.
Jag önskar att jag ligger i min säng och skrattar så jag gråter med san just nu.
Jag önskar jag..

Nä vad har jag?
Jag har min dator just nu så får väl fortsätta skriva lite på min sålångt 5-sidiga bok.

mysig men meningslös måndag. =)


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0