Victoria Secret

Nu har jag dött lite smått och precis kommit tillbaka till verkligen igen. puh. När Victoria visningen först började så blev jag besviken. Tjejerna var för spinkiga (enligt mig) modellerna såg ut som ett platt papper som man klippt ut som var så platt och långt som möjligt. Spärrade upp ögonen lite och tänkte vad är det här för tjejer som inte kan gå och inte är såååå snygga.  Men.... sen ändrade jag mig ganska snabbt. Jag kan ju verkligen inte sitta här och skriva dåligt om visningen eller modellerna. ÅÅÅÅÅHHHHHH fy fan va bra ! Victoria Secret är allt. Underkläderna, kropparna, håret, läppglansen och utstrålningen. Jag avundas dom så galet mycket. Tänk att få gå där en dag. TÄNK ! uuf vad jag vill. jagvilljagvilljagvill. menmen. Jag är iallfall väldigt sugen på att fixa mig. Raka benen noppa mina ögonbryn, sminka mig fixa håret och sätta på mig något snyggt. HÅH. hehe blev taggad inför imorgon.

Nej nu ska jag kila.

PUSS

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0