17- Juli DAGEN DÅ JENNIFER KLINGVALL FÖDDES


san&jen i teneriffa december 08


IDAG FYLLER JAG 19 ÅR  !

FIRADES UTE PÅ FIESTA IGÅR OCH DET BLEV INTE MER ÄN HELT PERFEKT
viplounge, champange, världens bästa vän, peter sepe skämosido som grattar mig, och bara helt sjukt kul
taaack alla som grattade mig inatt och ringt & skickat sms idag ! jag kan tyvärr inte skicka tillbaka men hoppas ni läser det här !
Jag har fått en ny 1.20 säng sååå om jag inte skriver så vet ni vart jag befinner mig, haha.

PUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUSSSSSSSSSSSSS

Kommentarer
Postat av: maria

Grattis hjärtat, jag ringer sen!! <3

2009-07-17 @ 14:57:51
URL: http://maariiaerixon.blogg.se/
Postat av: erika johansson

grattis i efterskott gumman, hoppas du hade en underbar dag. bra att din blogg är tillbaka, blev tomt i vardagen :P puss puss

2009-07-19 @ 19:33:25
URL: http://ickylicious.devote.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0