Ny hundvalp i släkten ! ( 25 Juli )

btw. Idag köpte mina kusiner sin andra hund helt från ingenstans. Och Rambo är bland det sötaste jag sett och väger ingenting =)



Först jobb 12-18 =)



Sen när jag jobbade så stod plötsligt min moster, hennes man och kusin bea i dörren men en lurvig tuss innanför tröjan =)



Så direkt efter jobbet åkte jag hem till dom för att gosa vidare mer Rambo och äta god mat =)



och då sov han såhäär gott i min famn, inte stor skillnad mellan klockan och huvudet haha




Kommentarer
Postat av: FS

sv: haha ja alla tycker väl olika =)

2009-07-25 @ 23:50:07
URL: http://falsksanning.blogg.se/
Postat av: Anonym

vad är det för ras ? :)

2009-07-26 @ 16:33:29
Postat av: emelie

hej, inte jag som skrivit det där med beundrar grejen, heheh oj oj. så pinsamt. måste var någon av mina bröders kompisar! (mitt namn står kvar på vissa datorer, under kommentargrejen!"



ber om ursäkt. men ha en bra dag! =)

2009-07-27 @ 01:09:50
URL: http://janssonemsan.blogg.se/
Postat av: Anonym

uppdatera lite ;P

2009-07-28 @ 16:20:22

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0