Onsdag 22 juli

Hostattack inatt. Lika jobbigt för mig som för min familj. Fick tanken att gå ut och tälta på en öde äng så man kunde få hosta ifred, men skulle nog bara blivit värre. Vaknade iallafall imorse vilket innebär att jag måste iallafall ha somnat vid någon tidpunkt. Good to know. Sitter just nu framför tvn med datorn iknät. Har startat dagen med några timmar av MTV men när smsreklamen för " DET ULTIMAATA OTROHETSTESTET" spelades upp för många gånger så sitter jag nu här istället och lyssnar på club musik. Seriöst... vem smsar in 2 namn för att se om ens partner är otrogen? Dem blåser ju människor mer än  vad bantningskurer gör och ändå skickar folk in sms som gör att de får betala 100tals kronor i månaden. SMART. Nej, jag tror dom skriver dit namnen själva... tabbe.

Jag vet inte riktigt vad som händer idag. Ser jäääättemycket fram emot Fiesta imon. Sanne ser fram emot kräm ikväll.. OM det blir kräm för mig ikväll så vet jag att jag inte alls kommer vara taggad på fiesta imorgon och jag vill vara taggad imon. vad gör man åt saken? vi får se.. Vad blir det för er? Kräm, Fiesta- eller både och? skriiiv.

Nu ska jag ta mig en kopp kaffe, sätta på högtalarna på max i källaren och vakna till liv. Känner mig lika blek som dockarna på bilden.



Ha en bra dag !
puss

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0