Söndag 19 juli

there´s a first time for everything right? det är det iallafall för mig just nu.  Jag fick en äääälskad och efterlängtat laptop på studenten och vi har inte fixat med det trådlösa innan idag, men nu när jag kom hem så har kristian och pappa fixat så det första jag gjorde ( som jag sagt åt mig att:  det första jag gör när jag får en egen laptop är .... ) att krypa ner under täcket, lyssna på musik, ha datan i knät och skriva här. TADA där har ni mig just nu ! tyvärr så var det även första gången för batteriet att ta slut utan sladden och för mig att skrika av lite frustation. det hör till.

kommit hem från jobbet idag nu iallfall och försöker få tag på sanne som ringt men får inte tag i dig så ring mig sanban!

tråkigt nog har jag inga bilder på den här datan än så det kommer bli lite klent med det för ett tag men det kommer !

Puss
- utgång imorgon


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0