Tisdag 21 Juli

Jag vill ha det långa ruffsiga håret, de sjukt snyggt sotade ögonen och kläderna som är såå rätt.
Här sitter jag med ett långt linne som har gula fläckar på sig för jag spillde precis ut mitt te över hela mig, de gråa mysbrallorna är på och håret i en toffs. Precis som det ska vara när det är söndag. Det ända som stör mig lite är att det är tisdag...Okej att det är sommarlov, då ska man kunna gå såhär varje dag men... Jag vill inte det, jag ska försöka gå upp lite tidigare, äta bättre mat och göra lite mer nytta på dagarna helt enkelt. Så nu ska jag fixa till bilden jag har i huvudet i verkligheten och ge mig iväg.

it´s time to get dressed






Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0