bruunt hår

Jag har precis kommit hem från min pojkvän efter en sömnlösnatt, förstår inte varför jag har så svårt att sova + att när jag väl somnar så drömmer jag så sjukt äckliga och konstiga drömmar så mitt undermedvetna kanske inte vill att jag ska somna? :S Inatt drömde jag att min mamma&mormor ( som är världens snällaste i hela världen) tvingade mig att ha sex med stora valar. VALAR!!!! Jag fick äta ett piller som skulle göra min mage mottaglig för valungar så att valarna inte skulle kunna utrotas, sen slängdes jag ner i vattnet med valarna och jaaa ni kan ju tänka själva sedan vad som hände.  FRUKTANSVÄRT! aaah







Nu skriker det om tillverkade överdrivna poser och hoppsan vad genomskinlig tröja var men ni kan ju försöka bortse från det och kolla på håret... :) vad tycker ni?

kyss


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0