Dagarna framöver.


Jag är trött. Eller mina hjärna är trött vilket har gjort att den har slagit ut resten av min kropp. Jag har inte hunnit ujppdatera så mkt för jag har inte varit hemma hade jag varit det så hade jag ändå inte fått ur mig någonting för min hjärna vill inte arbete med mig just nu.

Igår var jag och provade ut kläder för soda och skor på Bianco. Kläderna är helt klart att dö för. Även skorna som är 15 cm höga. Det får helt enkelt bära eller brista när jag går i dom. Sen åkte jag till sminköserna Silvia & Kimberly som ska göra iorning mig på Lördag. Det kommer bli så galet häftigt. Jag ska ha blont hår ner till knäna, blommor över hela kroppen och se ut att komma direkt från en saga =) bilder får ni se mer efteråt !




Igårkväll var jag äntligen ledig lite efter 7, men fick sätta mig med skivan från VILA till modevisningen som är ikväll för att få in låtarna i huvudet. Det ska vara en introlåt + 10 ihopklippta låtar. Jag slutade efter 10 minuter efter att bara ha fått ihop ca 4 låtar...misslyckat. Det är ingen kontrast mellan vissa låtar så jag vet inte när jag ska gå in eller något. Känns kaos för det är inte många timmar kvar och snart är det dags för hår & smink. GLÖM INTE MÅLA NAGLARNA JENNIFER ! det säger jag till min varenda minut. Jag vaknade inatt att jag tänkte att jag måste gå upp och måla naglarna. ... vilket jag absolut kommer att gölmma idag då.. haa

NI kanske tycker att jag är nojig ? men det är inte att jag är nervös för jag är van att gå visningar men det är när 3 saker händer samtidigt. För er och för mig så ska jag skriva av det jag skrev ned igårkväll

checklista.

TORSDAG

- Ta bussen till stan sola 20 min ( hemma ca 10 )    Gjorde jag inte, sov vidare när klockan ringde
- Gå en runda med hunden runt lunch. ( ca kl 12)
- Laga en ordentlig lunch ( ca kl 13)
- Måla naglarna !
- Ta bussen till stan ( kl 14 )
- Till Larsson& Lange för att bli stylad med Hår&Smink ( kl 14.30)
- Direkt från L&L till VILA ( kl 18.00)
- Modevisning på mittpunkten ( kl 19.00 )
- Modevisning klar ca 19.30 , gå direkt till mårtensson för genrep inför modevisningen på Fredagen.
- sen hemma efter 21.


FREDAG

- gå ut med hunden ( ca kl 11)
- Laga ordentlig lunch ( ca kl 12)
- Vara på Arenan för genrep ( kl 13.00 )
- Direkt till smink & hår ( kl 15.00)
- Direkt till Mårtensson för genrep ( kl 21.00 )
- Modevisning 23.30 på Underbar !
- Hemma efter ca 00.30



LÖRDAG

- Gå upp 05.00
- 06.00 Kroppsmålning och bli helt stylad
- 09.00 Arenan
- 10.15 Första visning
- Sedan då 3 visningar under dagen. sen är jag hemma ! :D

Söndag = jobb mellan 13-17




Nu ska jag tömma min mobil på bilder och äta frukost.

puss =)

Hoppas ni kommer och kollar ikväll på VILAS visning =) 19.00 på Mittpunkten


Kommentarer
Postat av: Sanne

JOBBA JOBBA JO-O-BA, hehehehehhhhe.

2009-11-26 @ 17:02:03
URL: http://sanfemling.blogg.se/
Postat av: Frida Femling

Hallå!?!?! lägg upp bilderna!?!!!!!!!!!

2009-11-27 @ 22:14:12
URL: http://bitoffrida.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0