Sensation Wicked Wonderland Köpenhamn 2009

var börjar man?

vad ska jag skriva?

hur ska jag kunna förklara?

Jag hade skitkul?!
DET VAR HELT GALET?!
DET VAR SÅ OFÖRGLÖMLIGT SÅ JAG...(&%&¤%%#¤ ??!
DET VAR DET BÄST JAG VARIT MED OM I HELA MITT LIV?!
FINNS INGENTING SOM KAN SLÅ DETTA?!
JAG OCH EBBA VILLE DÖ DÄR?!

inga meningar kan beskriva känslan och upplevelsen vi som var där varit med om.
känns bara töntigt att sitta här och försöka skriva ner det till er

tänk er att sitta på ett par axlar och se ut över alla människor. man kollar ut över ett hav av 40 000 människor som alla är vitklädda. Scenen skickar ut ljus i alla möjliga färger och kollar man upp och runt omkring sig så sprids konfetti ner från himlen som ett regn. Alla rör på sig nonstop. Man dansar inte försiktigt utan det är som en indianstam där alla är höga. helt galet. Inte läskigt skrämmande eller något sånt över huvudtaget. Alla var så på så sjukt bra humör och hade man boxat något med armbågen i ansiktet så hade den personen bara sagt. Det gör inget =D dansa på bara !
Vi dansade i 8timmar nonstop. Och då var inte lugna 8 timmar. haha verkligen inte. Det var fullt ös från invigningen till sista låten. Det går inte att förklara. man måste ha varit där. FATTA ATT VI VAR DÄR ! jag började gråta när jag kom hem och skulle förklara för mamma och pappa igår.

jag ger upp nu. väntar på videoklipp och bilder från maasing.

Tänk er Sebastion Ingrosso & Axwell spela tillsammans.
nej! det går inte ..

här kommer några bilder från min mobil.


http://open.spotify.com/album/1BKPnBbKZO17L5bAHqtV0l














Kommentarer
Postat av: Hanna

ÅH FYFAAAAAAAAN vad avundsjuk jag blir, skjut mig ;(

2009-11-02 @ 17:00:26
URL: http://hannathidholm.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0