film

Jag är sjukt trött just nu. Sitter med ögon som svinder och en hjärna som inte riktigt reagerar som vanligt då jag plötsligt klickar mig in på sannes lillasysters blogg och ser en video. Jag dör av skratt. den är säkert jättetråkig imorgon men just nu så gråter jag och hukar mig för de första 20 sekunderna är ju så jävla klockrent.
 
Sanne ringer och jag sliter mig från datorn. Säger hej och skriker ett gallskrik för en liten spindel kryper på mitt golv. Vi säger hejdå och jag sitter nu och kollar på videon igen. hehe herregud vad livet är roligt va..



Kommentarer
Postat av: Joey

HAHAHAH! Jag förstår vad du menar! Jag gråter av skratt! Dansen och sången, HAHA!

2009-11-24 @ 21:54:35

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0