Fotografering med Nelly.com

Godmorgon godmorgon ! Jag jobbade igår kväll som servitris ( som vanligt ) och det gick sjukt bra ! Jag var förberedd på en överbefolkad restaurang och totalt kaos med bara 3 servitriser men gårkvällen gick sjukt bra och det var skitroligt =) Sen väntade min pojkvän som vanligt på mig när jag kom hem vid 00 tiden inatt :) ♥



Något som jag inte skrivit så mtk om på senaste tiden är fotograferingar och modevisningar mm. Kommer ni ihåg att jag var på en fotografering för några veckor sedan? Det var Nelly.com som ringt mig så jag fick åka upp till Borås en dag och träda in i deras värld :) Det var vääldigt roligt att se hur det såg ut där med allt folk som jobbade med hemsida, fotografer, stylister och ja allt som behövs för att driva Nelly.com. Jag blev stylad i ca 1? 1,5 timma och sedan var det fotografering med 4 olika plagg. Alla var verkligen jättetrevliga så man ville inte att det skulle ta slut haha. Igår fick jag bla dessa bilderna på min mail och man vet aldrig vad som händer härnäst.

just nu är det mkt i mitt huvud som snurrar för jag ska gå Modevisning för VILA den 26 November ( på mittpunkten kom och kolla! ) Sen blir det antagligen modevisning den 27 också och kanske att jag är modell på en mässa den 28. Så det är en hel del tider med provsminkningar, klädprovnign och vissa dagar med jobb. Jag kan inte klaga för älskar när det händer lite grejer =)

Jaja nu har jag skrivit av mig lite, ska upp och äta lite frukost nu så får jag se vad som händer idag. Jobb klockan 18 iallfall  !:D

puss





Bow drape dress
Only
399:-





Suga Blazer
Ichi

599:-


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0