iallfall något...

okej jag ska försöka mig på det där med att uppdatera.

Igår hände något som gjorde mig tvungen att ringa 112 för första gången i mitt liv och tack till sanne som höll mig sällskap uppe på akuten. Chocken igår att kunna förlora någon på några sekunder vill jag aldrig mer vara med om.
Sen var det bara att samla sig och hoppa in och jobba några timmar på kvällen. Det enda som gjorde dagen bra var när alex kröp ner i min säng sent efter jobbet. ♥

Idag har jag varit i stan för att shoppa men det jobbiga nu var att jag ville ha allt så kunde helt enkelt inte bestämma mig. Ska in till stan alex imorgon så får vi hjälpa varandra :) fick med mig en tröja iallfall som jag får se om jag sparar eller byter imorgon haha.

aja, nu sitter jag iallfall i min säng och skriver. Mitt rum är nystädat och nya tavlor hänger på väggen :) Har helt tappat lusten att skriva här i bloggen.. vet inte riktigt varför men förvänta er inte så mkt av mig nu framöver...
Det är mkt i huvudet och just nu har jag 3 jobb som ska fixa sig med tider (mest på helger) kompisar och pojkvän.

jag och alex har 2 månader idag =) vi har ju varit bästa kompisar länge och känner varandra sjukt bra så 2 månader är inget wow men ändå kul, och sjukt vad tiden går snabbt =) ser verkligen fram emot julen!!

Nä nu ska jag försvinna in i sista twilight boken och förhoppningsvis somna på mer glatthumör än nu.

puss från jen.



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0