Måndag 30 november

HEJ!

Jag är precis hemkommen från min fina pojkvän som jag sov hos inatt. Vi hade huset för oss själva och världens bästa kväll med god mat, lite vin och troja filmen. hehe nu ska allex spara ut håret, utan tvekan haha.

Jag sitter i min säng och lyssnar på lugn musik i väntan på Sanne. Alla visningar i helgen gick bra. Det har varit ett par riktigt roliga dagar förutom att jag var allt för trött på fredagskvällen med huvudvärk av för lite sömn och ingen ork men man biter ihop så blir allt bra ändå :)

Idag ska jag och sanne på möte med en kvinna som hjälper nystartade företag för nu händer det grejer i mitt och sannes små liv.

Jag har lite bilder på min mobil och även några från sannes kamera som jag lånat. Ikväll efter mötet ska jag lägga upp dom :)

PUSS




Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0