onsdag



Kolla in Sanne :)

Mina öron är katastrof. De småblöder ibland och jag har ont som att jag har öroninflammation. Kanske stod vi för långt fram på Sensation :S känns inte helt bra iallfall.


åh, och jag har sån beslutsångest. borde jag skriva? för ni tycker säkert alla mina andra beslutsångestinlägg är minst lika tråkiga och jobbiga som jag

.............................

jag..

....................................................

NE ! nu är det såhär att jag inte kan bestämma mig om jag ska färga håret eller inte och genom att jag skriver detta inlägg om just det så gör det bara saker värre. skit.
Jag gillar att vara blond men fick in i huvudet att göra någon förändrig och det nu eftersom jag ändå behöver slinga utväxten. Jag ringde min syster för råd och hon tyckte absolut jag skulle göra det och alla andra också, förutom mami då...
Jag borde kanske gå till min frisör och göra det men har verkligen inte 1 400 kr nu efter Sensation resan. SÅ jag åkte till Maxi och köpte en brun toningsfärg och ett blont slingningspaket som jag kan slinga blont om jag ångrar mig eller det bruna blir åt helv..
Alex Sebbe och alla tycker jag ska göra det. ( men vad vill du tänker ni)
jag vet inte.. kan inte bestämma mig, lika bra att få det gjort för orkar verkligen inte vela längre.
Nu ska jag ringa sanne, åka & handla lite mat och kanske färga hår sen också?

kyss




Kommentarer
Postat av: Anabananaa

färga brunt!!! :) me like!

2009-11-04 @ 20:16:45
URL: http://annavhellstrom.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0