Provsminkning

min data laggar och skrev precis ett långt inlägg som nu har raderats... llllloveit

Nä men jag har det bra humöret kvar för har varit iväg 3 timmar och blivit provsminkad idag ! Jag ska vara modell på en stor mässa den 28de November i Arena Hallen och idag när jag pratade med sminkösen Kimberly så fick jag reda på att jag ska få Body Painting så ska alltså bli kroppsmålad med blommor över kroppen! Asballt :) Dock är jag blek och kommer frysa med min klena kropp som inte tål någonting men har alltid velat ha kroppsmålning så ska bli skiiiiiitkul :D

De närmsta 2veckorna är helt proppade med provsminkningar, klädprovningar, öva att gå modevisningar så har hela kalendern full.

Nu njuter jag :)



 


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0