Schema....



tjaa.
idag har jag suttit stilla i en stol och blivit provsminkad och fixad inför modevisningen som äger rum på Mårtensson och underbar fredagen den 27 November. Det ska bli roligt men det kommer vara en lååååång dag och modevisningen börjar 23.30 så kommer vara hemma sent. Problemet med det är att jag ska upp kl 06 dagen efter då på lördag för att åter igen bli sminkad för att vara modell den dagen också och då är det kroppsmålningen som gäller!

Mina 2 veckor ser ut såhär nu

Måndag 16de : Provsminkning för modegrej 1
Onsdag 18de: Provsminkning + hår för modegrej 2
Torsdag 19de: Fotografering
Fredag 20de: Jobba på wild west
Lördag 21de: Jobba på wild west
Måndag 23de: Genrep för modevisning med VILA
Tisdag 24de: Klädprovning med SODA och skor för BIANCO
Onsdag 25de: Provsminkning med Kroppsmålningen
Torsdag 26de: Modevisning VILA
Fredag 27de: Modevisning Mårtensson
Lördag 28de: Modell på mässa

Förstår ni?! Det är verkligen varje dag nu framöver så kommer inte ha mkt tid till vänner och pojkvän tyvärr =(

Nu kilar jag.


Kommentarer
Postat av: Johanna

Då ses vi både fredag och lördag nästa vecka då ;p

2009-11-18 @ 22:16:33
URL: http://johannanatacha.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0