Söndag

Jag sitter och suckar varannat andetag. Hösten är så himla kul. verkligen. Det ända som är roligt är att modevisningar inför jul&nyårskläder drar igång. nothing els. tända Ljus..? HURRA äckliga hösten är så värt att kunna tända några ljus.

mmh, ni kanske märker vilket humör jag är på. Verkligen inte rätt humör att blogga med men har loggat in och ut från blogg.se ca 6 gånger nu så bestämde mig för att skriva några rader då om det ska vara så svårt att bestämma sig.

Dagen idag är en riktigt dålig dag. Jag promenerade till sanne och vi satte oss och lyssnade igenom flera år gamla brända cdskivor. kul faktiskt att höra gamla favoriter som väcker minnen.

Jag vet inte vad som händer ikväll. Förmodligen alex men har inte lust till någonting. Får väl läsa lite i min twilightbok och förvinna i en annan värld för en stund.

Alltid något.





gillar mina nya tavlor iallfall


haha där ligger jag ihopkrupen i min underbara morronrock och mystofflor



och såhär har jag gått klädd =)



hos san



alltid lika fint rum :) <3



Vi hittade gamla bilder :)



SÅ nu lämnar jag datorn och gör något vettigare och roligare.
tjaa


Kommentarer
Postat av: sanne

för det första, fan va folk måste tro att vi verkligen har ett liv när du skriver att vi ägnat nästan en hel söndag på att lyssna igenom massa skivor. Haha och för det andra, FUCK YOU för bilden på mitt rum! Jag ränsade faktiskt ut massa grejer mitt rum så det så!!! heeeeeeeeeeeeeehe. sug :) men love

2009-11-15 @ 23:30:52
URL: http://sanfemling.blogg.se/
Postat av: jennipenni

haha! för det första. Ränsa stavas med E :) 2. tänk alla som jobbar och tjänar pengar, dom hinner knappt rensa bland skivorna :O stackars människor... Vi ska vara glada över att ha ägnat en söndag inte bakis och med musik :D DU ÄR BÄST!!!!!

2009-11-16 @ 00:09:17
URL: http://jenniferklingvall

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0