Söndag

Hej.

Jag är så sjukt trött.

Igår förfestade vi ett gäng hemma hos mig sen åkte vi in till stan och the corner. Så himla värdelöst egentligen. Jag har tyckt om the Corner på senaste tiden och haft roligt där men nu efter Sensation så ser man ju det på helt annat sätt. Litet ställe, minilitet och trångt dansgolv, samma människor och nu även inträde! Nä jag kommer nog inte uppskatta utelivet här i Halmstad på ett bra tag nu, tyvärr. Jag somnade iallfall väldigt gott jämte min fina pojkvän och idag har vi haft en bra dag trots att det är en typisk söndag. Gick till hallägra en stund och hälsade på sanne vs familj och kollade lite innebandy, lagat god mat mm.

Vi har firat pappa med rosor, middag och paket. Nu är han och mamma och kollar MJ filmen på Bion så får se om det är något att hurra för sen när de kommer hem.

Nä nu rabblar jag onödig och tråkig fakta, tar mig en runda med hunden nu sen blir det Top Model och troligen Sanne.

kyss


Kommentarer
Postat av: Jessica Bäckman

Du är vacker :)

2009-11-08 @ 18:39:13

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0