Unga tjejer dansar

Såg precis den här videon på Dollyblonds blogg och var tvungen att visa den för er som inte sett.



Min åsikt är att dessa flickorna är ju HELT SJUKT DUKTIGA! Galet vad dom kan dansa när de är så unga.. men.. jag undrar hur länge de har övat på detta nummret och hur hårt pressade dom säkert? blivit.
Jag är väldigt imponerad men blir smått rädd av dansen. Känns lite som att ge ut dessa söta flickorna till äckliga män som får precis de dem vill ha, vilket är fruktansvärt i mina ögon. Det känns som att alla gränser tynar bort väldigt snabbt nu för vad som är okej och inte.
Vad tycker ni?


Kommentarer
Postat av: pauline

det ser helt sjukt ut när dem är så unga.. men grymma var dem!

2009-11-23 @ 22:59:48
Postat av: Maria

Inte ok! Vart är föräldrarna? Villken förälder tycker det är ok? Mina kidz skulle inte få dansa utmanande i utmanade kläder. Ta bort vissa moves och sätt på dom lite mera kläder så skulle det vara tusen gånger bättre och inte utmanande. /M

2009-11-29 @ 13:57:42
URL: http://gillisen.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0