Vi minns Spanien

Idag har jag och sanne åter igen kommit fram till att vi ska ut och resa efter nyår. Jag vet inte hur många gånger vi har konstaterat det och bestämt oss till 100 %. Vi ska.  ( det är ju pengarna som saknas) men idag peppade vi oss ytterligare lite. Eller haha bara kände hur långt ifrån vi är resan.. håh. Så här sitter jag och kollar på bilder från teneriffa resan som jag tyvärr inte kan dela med mig till er för är det något jag och sanne speciellt har internt så är det minnen från den resan. haha. Lite bilder kan jag iallafall lägga upp så när du ser detta inlägget sanne så kan du känna lika starkt som jag att vi har en ( och många framöver) fantastiska resor framför oss ! :D

























haha





jag älskar dig !

Snart rullar bilen till min pjkvän :)


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0