Bilder från Fredag då sanne blev 19



Såhär såg jag ut =)



sannebanne





Sebbe jag o ebba.



Just nu sitter jag och lyssnar på den här låten i min källare och väntar på att reprisen av idol ska börja. Kanske att sanne kommer hit en stund med. Sen ska jag på jobbintervju =)

Sensation om 6 dagar !!!!!!
De är nu jag Ebba Isak och Adam som åker ner till Danmark tillsammans och bor gratis i ett 200kvm stort hus preciiiiiiis jämte Sensation. Så mer perfekt kan det inte bli. Efter 8 timmar på Sensation köper vi skivan med bästa musiken som spelats under kvällen och fortsätter efterfesta. hah WHOO can you imagine.


Kommentarer
Postat av: Anonym

va fina du o din pojke är tillsammans :)

2009-10-25 @ 13:49:40

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0