Till min vän Sanne Femling

Jag totalt älskar min bästa vän Sanne Femling.
Från första dagen då våra mammor (som kände varandra sen innan) ställde oss mitt emot varandera så klickade vi och jag och sanne blev bästisar. Två små blonda tjejer med långt hår som var lika långa, likadana i kroppen och lika spralliga. Vi sprang runt i hennes trädgård när hon bodde i Harplinge och lekte alla möjliga lekar. Jag kommer faktiskt ihåg första gången vi lekte hos dig... vi hoppade runt i din och fridas säng framochtillbaka. haha det är väl ungefär det jag kommer ihåg från första tillfället... hah.. Men iallafall mina första minnen med dig var i Harplinge och vi vet båda 2 nu samtidigt speciellt ett minne jag syftar på.
När vi var 7? Flyttade din familj till huset brevid mig i Söndrum och vi blev grannar. oj, vad vi suttit ihop sedan dess san. Vi lekte dygnet runt och trots att vi hade ca 10 andra tjejer i kvarteret att leka med så var det alltid du&jag. Ingen skulle komma emellan oss. Jag kommer ihåg att vi spelade skitläskiga datorspel(jag skulle itne våga spela dom idag..) där vi gick i gångar och dödade gigantiska myror och mötte på skelett. haha! shit vad rädda vi var och sen skulle jag alltid springa hem över trädgården i mörkret.. buuh..

Vart Jag & sanne än gick när vi var små så kom folk fram och frågade: är ni tvillingar??? näää sa vi. men syskon då?? näää... Kusiner?? nää... BÄSTA KOMPISAR !! :D vi hörde det säkert från varje ny människa vi träffade. Din familj blev min familj och min familj blev även din. Jag ser dig som min syster idag, och jag vet att du ser mig som din. Vi har en hel uppväxt bakom oss du och jag där vi varit med om allting tillsammans. Jag tackar livet för att jag fått leva det hittills med dig.

Jag har alltid roligt med dig Sanne Femling. Det spelar ingen roll hur fel och åt helvete allting är. Är det en dag där festkvällen dagen innna blivit katastrof så är oftast dagen efter sjukt rolig för vi skrattar och gör narr av varandra och händelser så att livet blir mkt roligare fast det är tragiskt. haha . Vi kan sitta skitlama en dag och itne göra någonting i min soffa och sedan peka på en gubbe i en reklam och säga: he, kolla. Och sedan skrattar vi båda 2 tills vi inte kan andas. Eller om jag får mina raseriutbrott för att jag inte hittar det jag ska ha på mig och slängt ut alla kläderna på golvet så ligger du i min säng och skrattar åt mig som vanligt vilket får mig att inse hur patetiskt det är och börjar istället skratta med dig.

Jag vill aldrig vara utan dig och du är den jag litar på till 100% och som jag alltid kommer att älska.
Det finns ingen som du. Du är verkligen allt. Du är vacker, smart, du gör det du vill och framför allt är du en ärlig och helt underbar person. När jag skriver detta så fyllde du 19år för 49 minuter sedan.

Jag vill bara säga- Grattis på födelsedagen sis. Jag älskar dig och hoppas du får världens bästa födelsedag ♥




( detta skrev sanne i ett jättefint brev till mig på min 18års dag)

Grattis på 18-års dagen Jen! Jag hoppas du får en otroligt rolig dag! Din present kommer senare så du får nöja dig med detta sålänge =D. Du vet att du är en av mina närmsta och bästa vänner. Du är även den person som känt mig längst. Jag är hur glad som helst att vi hållt kontakten såhär länge. Vi är som systrar du & jag. Det har vi alltid varit. Jag kommer ihåg när vi var små och alla frågade alltid oss om vi var tvillingar. Det är faktiskt så att vi är det :). Du är en otroligt fin och vacker människa och du betyder så himla mkt för mig. Glöm aldrig att du är guld värd och i mina ögon är du perfekt. DU är alltid glad och positiv och får alltid mig på bra tankar. DU är den personen som får mig glad när jag är ledsen. Och jag tackar Gud för att jag har dig vid min sida. Jag kommer alltid att finnas för dig! Jag älskar dig sis. puss san.

(ur sannes blogg)


Kommentarer
Postat av: san

JAG ÄLSKAR DIG!

2009-10-23 @ 10:10:24
URL: http://sanfemling.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0