Fredag 2 oktober

Igår åkte jag och san till träningskompaniet och gick på boxningspass. Det var väl okej men inte mer, sjukt skönt iallfall att känna magmusklerna i magen, trodde dom lämnat mig för länge sedan. Fortfarande så darrar mina händer så det är en aning jobbigt att skriva på datorn.

Skulle bara gå en liten runda med min vovve i morse men det slutade med att jag var ute längre än väntat. Jättehärligt väder ute och nu sitter jag pigg och färdig i min säng och lyssnar på LMFAO som vanligt. jag och san ska träna någon träningspass klockan 5 idag och jag är stel som en vandrande pinne. Jag kan seriöst knappt andas utan att jag känner att ryggmusklerna spänner sig. Och jag ska dansa? hahaha heerregud vad det kommer gå BRA.

asså ni skulle se hur mina händer darrar asäckligt

ikväll blir det middag med mina föräldrar och alex kommer även över så hoppas på nått gott att äta ikväll!

nu ska jag hitta på ngt kul för är på riktigt gott humör!

köss


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0