Fredag 23 oktober

Så som det är för mig.


Jag är lycklig. Ni vet när man ser en klänning i en tidning som man önskar sååå satt på ens egna kropp. Man kollar på Kate Moss och tänker fan då. jag vill med... Idag var jag i stan och blev fattig på sannes present som jag tror hon kommer bli jätteglad över =) Och när jag är i stan så hittar jag världens finaste klänning. Social som jag är så pratar jag på med butiksbiträdet och sen säger hon: vi har en klänning som jag knappt hunnit packa upp än, lust att ta en titt på den? Sen kommer hon ut med en klänning som fick mina ögon att direkt glömma mina favorit plagg där hemma och bara ha ögonen för det som nu fanns framför mig istället för på kate moss.. När jag sen ställer mig i omklädningrummet så kommer rädslan att den kanske inte alls är fin på. ?!  Ska jag köpa den då och rama in den? Vågar jag äns prova. klarar jag av att gå ut ur denna affären utan den i en påse. ?! När jag sen fick på mig den så kom wowfaktorn. thank god. Jag och butiksbiträdet kollade på varandra och tänkte exakt samma sak. must have. Nu var ju bara problemet att plånboken var så jävla tom och jag borde inte ha gått in i affären från första början ! skit !
I ren protest tar jag av mig klänningen och ger den till butiksbiträdet som säger att dom bara har en i storlek S så hon kan inte lägga undan den så länge. panik.

När jag går ut ur affären ( utan en påse med klänningen i ) så ringer jag genast mamma. 

- Hej gumman vad du låter glad!
- MAMMAAA! jag har hittat den perfekta klänningen !
- åh den bara måste du ju ha !

jag älskar min mamma. Hon förstår mig och idag efter jobbet åker hon och köper den till mig. tacktacktack♥
Förmodligen kommer min pojkvän inte ens se att jag har ny klänning på mig ikväll. Ingen kommer säga någonting och kanske tycka den är ful. Men min lycka är totalt. mmh ♥ its a dress ffs.

Något som är mindre glamoröst just nu är jag. Jag ser ut precis som på bilden och myser med varm choklad. MIn kropp är fortfarande konstig då jag verkar få feber ca var 3dje timma. hmm.. så nu ska jag krypa ner i min säng och läsa sista twilight boken och göra mig pigg för fest ikväll !

puss


Kommentarer
Postat av: F r i d a 5 l i n g

Tack för lånet av kläderna :) dem är hos mig.

Du kan byta till dig den där blå sjortan, tycker inte om den... PUSSSSSS

2009-10-24 @ 18:20:18
URL: http://bitoffrida.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0