Fredag 9 oktober

Gårkvällen var så sjukt mysig. Jag tränade på tk och hämtade sedan upp San så åkte vi till hemmakväll och hyrde filmen dumpa honom, den var inte riktigt you go girl som boken jag läste en gång i tiden men den var ändå sjukt bra ! Favoritskådisar och , ae se den ! Vi satt iallfall i min källare med tända ljus och cheezeballs som jag försökte tvinga sanne att inte köpa för jag visste att det var mina händer som skulle fasta i påsen. attans. Sen blev vi övertrötta och jag lekte hulken och försökte se ut som en elefant framför projectorn så att stora skuggan på väggen skulle bli något utöver det vanliga. Väldigt roligt. Sen satt vi och snackade om allt och efter att kört hem henne vid 1 ? så körde jag en extra runda med högmusik på långa rakstreckor. älska bilar och friheten. Somnade gott med efter ett samtal med alex som avslutade kvällen.

Idaaag var jag uppe vid 10 och sprang. haha eller..... jag gick väl 10 min och sprang sisa 5 minuter. alltså 15 min totalt men hela grejen tycker jag var enanstående. Stavas det så?

AJA. ska köra mina pears, snart sen ikväll ska vi tjejer sitta i mitt vardagsrum kolla idol, mysa under täcke i våra myskläder, måla naglar och snacka lite skit.

KÖSS youre jen




Kommentarer
Postat av: Ebba

Du vet att isak är med i videon va? :P

2009-10-10 @ 17:08:31

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0